نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
19696
-
الف
+

درمندرا از روزهای سخت زندگی اش سخن گفت

درمندرا بازیگر کهنه کار سینمای هند در یک مصاحبه از روزهای سخت زندگی خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، درمندرا بازیگر کهنه کار سینمای هند که اغلب وی را با فلم سینمایی «شعله» به خاطر دارند، به تازگی در یک مصاحبه از روزهای سخت زندگی خود سخن گفته است.

درمندرا گفت: من در روزهای ابتدایی در یک سرای (گاراژ) زندگی می کردم چون خانه ای مناسب در بمبئی نداشتم ، همچنین برای گذراندن زندگی در یک کارخانه حفاری که 200 روپیه معاش می دادند کار می کردم و برای بدست آوردن پول بیشتر اضافه کاری هم انجام می دادم.

این بازیگر هندوستانی در ۸ دسامبر سال ۱۹۳۵ در پاگوار پنجاب متولد شد. او در سال ۱۹۵۴، در ۱۹ سالگی با همسر اولش پراکاش ازدواج کرد. در ۱۹ اکتبر ۱۹۵۶ صاحب فرزندی شد که نام او را «آجی سینگ» گذاشت.

درمندرا در سال ۱۹۶۰ اولین فلم خود را بازی کرد، اما با شکست این فلم مجبور شد به مدت دو سال از سینما کناره‌گیری کند.

وی از سال ۱۹۶۶ به‌ بعد و با فلم «آنوپاما» اوج گرفت و تا سال ۱۹۸۷ یکی از بزرگترین بازیگران سینمای بالیوود به‌شمار می‌رفت.

او پس از بازی در فلم سینمایی «شعله» به همبازی خود «هما مالینی» دل بست و اعلام کرد مسلمان شده، تا بتواند دو همسر اختیار کند و در ۱۹۷۹ با هما ازدواج کرد.

هما مالینی، درحالی‌که در اوج شهرت و محبوبیت قرار داشت، از بین پیشنهاد ازدواج سانجیو کمار، جیتندرا، و درمندرا، پیشنهاد درمندرا را پذیرفت. آن دو، بعد از ازدواج، صاحب دو دختر شدند که نام آن‌ها را ایشا و اهانا گذاشتند.

درمندرا که از سال ۱۹۹۲ به‌ بعد تنها در فلم های محدود و کرکترهای کوتاهی حضور یافت، در سال ۲۰۰۷ در فلم پرفروش «آپنه» با دو پسر خود «بابی دئول» و «سانی دئول» همبازی بود.

م ح/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر